Vinter

Gud vilket härligt vinterväder det har blivit nu, gillar verkligen snö när det är såhär! Dessutom ser det ju ut att stanna över jul :) Men ska det regna och snöa om vartannat så kan det lika gärna kvitta.

Var på Gekås i tisdags och letade lite julklappar. Blev väl inte mer än en julklapp till "min" gubbe på jobbet, hittade inte så värst mycket. Bara lite bra och ha saker som vanligt! Men mitt bästa köp var såklart strykbrädan för endast 129 kr, för fy fasiken va dyrt det är annars med sånt. Ligger ju närmare 300 kr för ett normalstort i vanliga affärer! och är de billigt är dom svinfula. Fynd gillar vi :) haha.

I onsdags hann jag med att luncha med Angelica på Fiket innan jobbet, det var på tiden. Och idag efter jobbet stannade jag hos Malin och fikade, konstigt att det alltid ska gå så länge mellan att man ses? Illa !

I helgen är jag ledig! Ska bli så himla underbart. Ska väl försöka hinna med att inhandla de sista julklapparna för sen jobbar jag måndag - torsdag nästa vecka så lär väl inte hinna med de dirket då. Och på söndag hade de ju vart hur mysigt som helst med ett besök på Jul på Liseberg. Mjoo, de tåls nog att tänka över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0