Oj!

Dagarna bara flyger iväg och jag har inte uppdaterat sen i lördags. Skrev iofs ett inlägg i måndags men som såklart försvann så jag blev förbannad och orkade inte skriva om, förstår mig inte på Davids dator... Längtar tills jag får en egen och mer pålitligare haha. (Kan ju inte erkänna att det är jag som är fipplig och kommer åt alla andra tangenter :P) Får se om jag lyckas bättre denna gången!

Jobbade ju iallafall hela helgen. I måndags var jag hos Sofia på salongen redan kl 9 på min lediga dag och klippte och färgade utväxt + att vi slängde i lite mer slingor. Så nu har jag kort hår eller rättare sagt en lång page. Det går längre än axlarna iaf, kortare än så vågade jag mig inte på denna gången :P Känns ändå bra hittills .

Har påbörjat julklappsinhandlingen också, har köpt färdigt till mamma och pappa. Imorgon kanske jag och syrran skulle ge oss ut och leta! Igårkväll hade vi på jobbet julfest, va hemma hos en i Grimsås. Åt gott, vissa drack gott, gick husesyn i det nya huset och tjuvstartade julafton med att spelade julklappsspelet! Kom hem med en blomvas, en tovad tomte och 4 hjärtformade disktrasor hehe ! Inte dåligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0