Missar In Flames återigen



Ytterligare ett tillfälle som jag missar In flames live. Ikväll på Scandinavium, så nära men ändå såååå långt bort. Helvete va grymt det hade vart o sitta där nu! När fasen ska jag få se Sverigest bästa rockband live? Längtar till deras nya album som förhoppningsvis hinner komma ut i början på 2011.
Sitter hemma i min soffa och tycker synd om mig själv istället. Har gått igenom min blogg lite, typ december -08 till mars -09. Och vet ni vad? Fy fan vad jag saknar våran crazy vecka på Teneriffa. Får nostalgikänslor av att gå tillbaka och läsa om allt och vissa händelser och tillfällen. Och alla bilder. Hade så jäkla skoj ! De är just det som är det bästa med att man bloggar :)


Kommentarer
Postat av: Bella

Kikade ocksåi genom min blogg häromdagen och de jag stannade och läste en extra gång var just nedräckningen och själva veckan på teneriffa :)

2009-12-14 @ 07:02:58
URL: http://isabellaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0