GOD JUL

Lite sent att önska alla en god jul idag kanske, men hoppas ni hade en mysig och härlig dag igår med familj/släkt/vänner :)

Jag fick min älskade lampa i julklapp av mamma och pappa från Chilli, som jag bloggat om en gång innan. Finns väl bland arkiven! Ska bara ordna till allt så kommer det väl en bild på resultatet så småningom. Har bara hängt den provisoriskt i vardagsrummet över soffa och bord nu.

Juldagen till ära är väl de allra flesta ute och festar någonstans just nu kan jag tro. För min egen del blir det en lugn kväll. Får spara allt jag har till nyår! Det ska bli underbart med ett nytt år, med ännu oskrivna händelser och upplevelser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0