__________

Hejhej! Lördag idag men för min del är det och blir det lugna gatan.. Har jobbat mellan sju och fem idag så är jättetrött. Blir väl att kolla Robinson nu och nån film lite senare tror jag :) Sen blir det bingen!

Blev så himla glad igår när Calle gick vidare till finalen, rent röstmässigt och musikgenre är han min personliga favorit. Tycker att Tove har en sån gnällig röst och att Erik bara skriker, han ger 100 procent hela tiden och det kan väl vara positivt på sitt sätt men i längden och genom alla låtar passar inte det. Men visst är han grymt duktig, han är verkligen en artist. Fick rysningar när han gjorde Run to the hills :) Och självklart är det han som kommer stå som vinnare i Globen nästa vecka !

Igår höll jag på att dö haha, min kula till piercingen i tungan lossnade när jag åt frukost. Så svalde jag och kände nåt i halsen och samtidigt andades jag såklart in. Kände efter kulan men så var den borta, fick paniiiiiik! Kände den i halsen men fick inte upp den även fast jag hostade och höll på... Måste ha fastnat precis vid struplocket. Kroppen försöker ju automatiskt få upp den så jag fick kväljningar och allt, så jävla äckligt var det. Den åkte väl upp tillslut iallafall... Bläääääää.. Så nu är jag livrädd att det ska hända igen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0