50 dagar till systemet

Idag är det 50 dagar kvar till min 20-års dag, fyller en fredag och allt. Haha jag och nedräkningar.. Men då blir det utgång minsann! Hade jag haft pengar hade jag helst velat åka utomlands en vecka. Inte någon röjar vecka som det blivit nu 2 resor i rad, utan en riktig energisamlarvecka men sol, bad och bara god mat . Ett miljöombyte helt enkelt! Eller så vill jag åka till det motsatta, typ Sälen eller Idre en vecka eller nåt och åka skidor :) Vill göra så mycket! Har inte stått på ett par skidor sen 2005 vill tilläggas. INTE OKEJ.

Jobbar mellan 7 och 15 idag, har tagit 30 minuters rast nu. Ska jobba fram till söndag och på måndag har jag äntligen tid hos Sofia igen :) Då ska håret klippas och slingas !
Nu har vi bara 6 av 8 vårdtagare kvar på min avdelning, så himla tråkigt när dom går bort... Två stycken gick bort med 2 veckors mellanrum, konstigt de där. Skrev ju ett annat inlägg om det! Mina mysiga och goa pensionärer hehe.

I eftermiddag ska jag införskaffa en strykbräda så ni kan ju gissa vad jag ska ägna resten av dagen till att göra. 10 gardinlängder bland annat hehe. Men börjar inte förrän 15 imorrn så något mer att göra ska jag nog kunna hinna med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0